14 Şubat 2015 Cumartesi

Hangi Tartıyı Kullanıyorum.


Bu soru instagram da en sık sorulan sorulardan birisi.




Hangi Tartıyı Kullanıyorum?


Bu zamana kadar 3 tartı kullandım.



  • İlki eski tip sinbonun tartısıydı resmini bile bulamadım nette 10 yıl önce aldığım bir tartıydı.

Ölçüm hatası, pil uyarısı çok veriyordu.



  • İkincisi bu sefer iyi ve kaliteli bir şey olsun deyip Tefal body signal aldım.




Hesapta yağ kas ölçümü yapıyor.

Ve bir önce ki tartıldığınız da ki kiloyu hafızasın da tutup bir daha ki sefere üzerine çıktığınız da bu sefer yağdan mı yoksa kastan mı kaybettiniz (-) Ya da Aldınız (+)şeklinde uyarı ışıkları veriyordu.

Ama hiç gerçekçi değil.

 Zira ilk çıktığınız da yağdan kaybettiniz diyor sonra yağdan aldınız diyordu.
 Aldım ama 6 ay bile kullanamadım ölçümleri de her çıktığım da farklı gösteriyordu. Hiç memnun kalmadım.






  • Arzum Fitsense vücut analis baskülü


En son 4 yıl önce aldığım ve hala kullanmakta olduğum tartımla devam etmekteyim.


8 kişiye kadar hafızası var. Boyunuzu, kilonuzu,  yaşınızı ve cinsiyetinizi kaydede biliyorsunuz.

Yağ, kas ve vucutta ki su ölçümü yapıyor.

Ama kesinlikle doğru olduğuna inanmıyorum.

Yani dikkatte kesinlikle alınacak bir ürün değil.

Eğer ki ben yağ, kas ve su ölçümlerimi doğru ölçen bir tartı arıyorum diyorsanız kesinlikle uzak durun derim.
Ben sadece tartılmak kilomu görmek için kullanıyorum hepsi bu değerlerine kesinlikle bakmıyorum. 4 yıl önce ben 50tl almıştım şimdi görüyorum ki 70 tl olmuş bu para değecek bir ürün kesinlikle değil.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...