14 Şubat 2015 Cumartesi

Bugüne kadar neler yaptım



Blogtan önce aslında bir süredir instagram hesabımı kullanıyordum.  Anlık, gün içinde ne yaptığınızı paylaşmak için güzel bir yer orası.

Herkes gibi evlendikten sonra kilo alanlardanım ben doğruyu söylemek gerekirse evlenmeden önce hangi kilo daydım bunu bile bilmiyorum. Çünkü hiç tartılma gereksinimi duymadım.
Eee haliyle diyetlerle de hiç işim olmadı..

Evlendikten sonra tartıya hiç çıkmayan ben 1 yıl içinde 10 kilo aldığımı hiç fark edememiştim bile. Tamam pantolonlar büyüyordu düğmeler kapanmıyordu ama o sıralar yeni kıyafetler aldığım için sürekli büyüyen ve genişleyen bedenimi hep görmezden geldim..

Sonra evde hareketsiz bir yıl daha geçirdim 15 kilo aldım üstüne hamile kalınca 82 kiloyu gördüm en son tartı da!

Emzirmeyle birlikte 75 kiloya düştüm düşmesine ama neredeyse 75 - 70 kilo arasında gidip gelmelerim 7 yıl sürdü.

Ne kadar uzun bir zaman dilimi dimi. Resmen eziyet..

Şimdi gelelim bunca zaman neler yaptığıma:





Aslında neler yapmadım ki..

  • İlk önce akupuntur tedavisi yaptım ilk hafta 2 kilo verdim. Akupunturcu bayan bana bir kızdı 2 kilo vermişsin kesin yasakları yedin diye yemedim dediysem de ikna olmadı.Bende böyle devam edemem deyip bıraktım.

  • Sonra bir dizi şok diyetler denedim... Olmadı.

  • Linda diye yanılmıyorsam bir zayıflama hapı vardı. Onu bile içtim hatta 5 kilo vermiştim ama kalp çarpıntıları yaşamaya başladım ve o dönem haberlerde bu ilaç yüzünden ölenleri görünce anında çöpe attım.

  • Çaylar,kremler, tuzlar,bel kemerleri, sauna eşortmanları,mekik aleti, koşu bandı her ıvıra zıvıra o kadar çok paralar döktüm ki bazılarını hatırlayamıyorum bile...

  • Ayrıca kitaplar diyet kitapları, diyet dergileri sığdıracak yer bulamadım çoğunu attım...

  • Amway tanınmış bir marka biliyorsunuz onun CLA500 ve yanında verdikleri bir ilaç daha adını hatırlamıyorum çok etkili çok zayıflayan oldu aman tanrım ne vaatler verildi. Direk yağdan yakılıyormuş. Sporla birlikte kullanılacakmış. Yaptım ama inanır mısınız. 1 kilo bile veremedim günde 9 kere o kapsülleri yutmaktan başka hiç bir işe yaramadı.

  • İki sene önce de Taylan Kümelinin diyet listelerini kullandım. Şok diyetleri yasaklıyorlar. Ama kendileri de şok diyet yazıyor bende bunu anlamıyorum neyse sonuç olarak 3 ayda zor bela 10 kilo verdim. Oda bir iki ay içerisinde geri geldi. 

  • Dukan yaptım daha sonra 1 ay sürdü. Protein o kadar tok tutuyordu ki sabah kahvaltısını ettim bir gün o gün öğlen de ev taşımamız vardı. Öğle yemeğini yiyemedim akşama doğru açlık hissettim ki 1 ay boyunca hiç hissetmemiştim o zaman fark ettim öğlen bişi yemediğimi bu sefer öyle büyük bir baş ağrısı mide bulantısıyla o proteinin vücuttan boşalması beni bir anda sarstı ki tansiyon çıktı. Gözlerim karardı. Vücudum da alerji de oluştu anında kestim onunla da 1 ayda 5 kilo verdim.

  • Karataya hiç girişmedim şeyda çoşkunun diyetleri ise hiç bana göre gelmedi bunlarla da uğraşmak istemediğimden. 

  • Daha doğrusu diyet yapmayı istemediğimden sağlıklı beslenmeye karar verdim.






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...