16 Şubat 2015 Pazartesi

%50 indirim fırsatı kaçmaz

Sevgililer gününe özel yapılan indirimlerden yararlandınız mı?

Dün migrosta alışverişteyken %50 indirimli ürünleri görünce gene dayanamadım...

Neutrogena'nın yüz maskesini kullanıyorum ve memnunum.



Bir baktım ki diğer ürünleri de hepsi indirimde madem öyle set olarak ürünleri kullanmakta fayda var deyip eksik olan tüm ürünleri de almış oldum :)

Nivea sıkılaştırıcı vücut losyonu daha öncede zayıflama deneyimlerim sırasında kullanmıştım ve evet çok faydasını gördüm.



Bu yüzden onu da bulmuşken kaçırmamak gerek dedim ve hemen kaptım. 17tl geldi. Normal fiyatı 34tl arkadaşlar bu fiyata kaçmazdı umarım sizde kaçırmazsınız.

%50 indirim kampanyası Migroslar da 14- 15- 16 şubatta kadar yani bugün son.. :)

Bu güzel kampanyayı kaçırmayın....

Sağlıcakla kalın..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...